Kullanıcı Adınız...
Şifreniz...
Şifremi unuttum!

MiniOkey Forum

Forumda Ara
Forum Son Mesaj Konular Mesajlar
MESAJLAR

YESILGOZLUGENC

Mesaj Tarihi: 04.02.2012 14:18:57

KANALINIZDAKİ OPLARIN BAZILARI GÖEVLERNİ NASL YERNE GTRECEKELRNİ BİLMİYOR SANIRIM OPLUK ADAM ATMAK DEĞLDİR YA ONLARLA İLGİLENİN YADA BEN KENDMDE İLGİLENRM TŞKLER


VAZGECTIM

Mesaj Tarihi: 15.01.2012 01:40:45

bu gece oyunda bile değilken genele yada özelden birisine tek kelime bile yazmamışken miniokey101  gönül bahçesi odasından 2 kez atıldım.bu haksız atılmanın nedenini öğrenmek istiyorum.amacın tamamen eğlenmek olduğu ve kurallara aykırı hiç bişey yapmadan tamamen keyfiyetten dolayı atılmaktan üzünü duydum.bu güzel ve seviyeli siteyi hazırlayan arkadaşlar sanırım bunu cevabınıda vereceklerdir bana.sagılarımla


DJHAKAN

Mesaj Tarihi: 19.10.2011 18:07:28

gold uyeligim bitmeden ve kazandıgım puanlar gitmeden nick imi nasıl degitiririm.?
 


SEVENKHAN

Mesaj Tarihi: 26.07.2011 00:56:31

poyraz nickli op sırf gıcıklık olsun diye ben peşpeşe odadan attı

ne bir küfür ne bir laf ve artık sıkıldım burdan seçtiginiz oparatörlere dikkat ederseniz seviniriz.


_*BLACK^^$WAN*_

Mesaj Tarihi: 12.06.2011 18:55:52

adminim burdası opların babasının yeri deil öle yandaşlık yapıpta onun arkadaşlık hatrıyla kimseyi atma hakları yok kahi nur adlı opnuz yandaşlık yapım haksız yere sırf arkadaş hatrına beni attı bu düzensizliğe bi son verin lütfen


YAKSKL

Mesaj Tarihi: 29.05.2011 04:17:21

Merhaba Değerli miniOKEY Kullanıcılarımız;

 

Gold üyelikle yaşamış olduğunuz sıkıntıları lütfen formumuza değil, Gold üyelik ödeme bildirimi Formunu kullanarak. Sistemde bulunan online Operatörlere veya info@miniokey.com adresine mail göndererek bildirmenizi rica ediyoruz.


^ESIRIM&SIN^

Mesaj Tarihi: 23.05.2011 15:57:43

sayın admin goldlugum onaylanmadı saatir bekliorum rica edsem bakarımısınız


MANIAQ QIZZ

Mesaj Tarihi: 14.05.2011 15:10:52

admin gold  üye oldum onylanmadı tbrkler yazdı olmadı lütfen bakarmın yaaaaaaaaaa


**UGUR*REIS**

Mesaj Tarihi: 08.03.2011 18:18:45

 

SAYIN ADMIN BEY BEN UGUR BANA BURDA BIR KAÇ KİŞİ TERBİYESIZLIK YAPIYOR VE KONUŞMA DA VAR  BUNLARLA BURDA OLMASINI ISTEMIYORUM VE BU KISILER KIZLARA DA ASILIYOR BUNU SİİZNLE NASIL GRŞEBİLİRİM BURDA AİLE DE VAR YANI...

BANA BIR DONERSENIZ COK SEVINIRIM ..

SAYGILARLA........


_JENGAR_

Mesaj Tarihi: 23.02.2011 23:16:54

peh necla sen 1 yıldır  burdasın bız  bu sıtenın  uyeı 3  kısıyken burdaydık


Geri
1 2 3 4 5 > >>
Mesaj Yazmak İçin Giriş Yapınız
Ana Sayfa | Gold Üyelik | Forum | Reklam | Flash Oyunlar | Hakkımızda | Yardım | Gizlilik bildirimi

Copyright © 2010 miniOKEY.com, Tüm hakları saklıdır

 
Google+